19 Haziran 2015 Cuma

Beşiktaş Yıldız Parkı Çadır Köşkü II / Düğün DJ / DJ Serhat Serdaroğlu


13.06.2015 Cumartesi Günü Beşiktaş Çadır Köşkü'nde gerçekleştirdiğimiz organizasyonda Beşiktaş Yıldız Parkının içinde yer alan nezih bir alan da yer alıyor ve boğaz manzarası eşliğinde yemeğinizi yiyor ve içeceklerinizi yudumluyorsunuz. Çadır Köşk, Yıldız Parkı içindeki iki tarihi köşkten biridir. O tarihlerde Çırağan Sarayı'na ait olan koruda,1871 yılında "Sedir Köşkü" olarak inşa edilmiştir. Beşiktaş - Ortaköy Caddesi üzerinde Yıldız Parkı' na girildiğinde solda yer alan bu köşk. Sultan Abdülaziz tarafından saray bahçesi dekoru olarak Sarkiş Balvan ve kardeşlerine yaptırılmıştır. Harika bir gece yaşadığımız bu güzel organizasyonda Set'in başında DJ Serhat Serdaroğlu vardı. Vee bakalım kameralarımıza neler yansımış hep beraber bir göz atalım;









 

 
 







8 yorum :

  1. Merhaba iade-i ziyarete geldim takipteyim :) blogunuz bol izleyicili olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Sizlere de başarılar dilerim :)

      Sil
  2. Merhaba,sizi takipteyim...Blogunuz ve organizasyonlarınız çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Canım blog keşif etkinliğinden geliyorum. Seni takibe aldım her yerden. Bana da takibe beklerim.

    http://www.nilgunozenaydin.com/2015/06/cekilis-yapiyorum.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Blog keşif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil